Leta i den här bloggen

torsdag 7 mars 2013

Botten är nådd Ronneby Brunn!!

Tänk att jag trodde inte jag kunde bli mer förbannad på Ronneby Brunn. Men se det gick.
De är både otrevliga och saknar allt sinne för service. Och nu är de rasister också!

Om vi börjar med det mindre men också allvarliga problemet. Jag är mycket allergisk mot paprika. Jag har tvingats äta på Ronneby Brunn tre gånger på mindre än ett halvår nu och alla gånger har jag fått mat med paprika. Trots att jag anmält skriftligt i förväg och att jag har sagt ifrån särskilt när jag kommit dit (och då blivit fantastiskt oförskämt bemött) så har jag fått paprika i maten alla gångerna.

Men nu toppar de väl ändå allt när de nekar en tjej jobb för att hon bär slöja! Är de så dumma och inskränkta att de tror att deras gäster skulle nobba hotellet för att de har personal som bär slöja så biter de sig själva i svansen. Måtte de nu få erfara att gästerna, ofta politiker som bokar Brunnen som konferenscenter kommer att bojkotta Ronneby Brunn. Jag ska i alla fall göra vad jag kan för att vi inte ska vara där mer!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar